Gäst AntonJ3000 Skrivet 23 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2006 Jag har bytt start sida på kugghjul - internet options och valt google.com som startsida men ändå får jag http://runonce.msn.com/runonce2.aspx som startsida... Hur fixar jag så google.com blir hemsida istället? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 23 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2006 ehh? Verktyg>inställningar sen kommer det upp en ruta som du kan ändra i . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 23 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2006 ehh? Verktyg>inställningar sen kommer det upp en ruta som du kan ändra i . Jag har inte verktyg <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 23 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2006 Men gör som jag! Gör alla dom där frågorna och ifall det inte fuknar så säg till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 23 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2006 Men gör som jag! Gör alla dom där frågorna och ifall det inte fuknar så säg till. den där sidan runonce är bara blå för mig(inge text lr någonting) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 den kommer försvinna efter ett tag tror jag, jag har för mej att jag oxo fick den som startsida nån dag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 när du är inne på internet trycker du tools ( verktyg ) och sen inställningar ( properties :P ) sen i kommandoraden homepage eller hemsida skriver du bara adressen till den i det här fallet www.google.se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cyber-fox Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 uppdatera till Safari (om du är macandvändare :P ) eller camino/firefox ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShitBreakSean Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 Annars kan du ju surfa in på Google.com och trycka där det står "Make Google Your Homepage"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 Eller ta fram menyn genom att högerklicka bredvid flikarna och välja "Menu Bar" (om du har engelska, vet inte vad det sår på svenska :P) Sen är det bara gå in under verktyg. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2006 Eller ta fram menyn genom att högerklicka bredvid flikarna och välja "Menu Bar" (om du har engelska, vet inte vad det sår på svenska :P) Sen är det bara gå in under verktyg. ;) Tack nu har jag menu bar :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.