Gtakillen Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2006 Men pike queen Lucy då? Hon måste man ju utmana under andra omgången, hon mobbar ju med sin milotic... GHAAAAA!!!!!! JAG HAR FÖRSÖKT 7 GÅNGER OCH MISSLYCKATS VARENDA GÅNG!!!!!!! Ursäkta mitt utbrott... jag har klarat av henne på andra gången. använd latios/latias metagross minst lv.78 och en superstark raichu (helst med voltackle) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2006 superster raichu? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenFlygon Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 hur får man märkena <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 Men pike queen Lucy då? Hon måste man ju utmana under andra omgången, hon mobbar ju med sin milotic... GHAAAAA!!!!!! JAG HAR FÖRSÖKT 7 GÅNGER OCH MISSLYCKATS VARENDA GÅNG!!!!!!! Ursäkta mitt utbrott... Njaa... jag använder en ninjask, en camerupt och en gyarados på lv. 50. Hade dom på battle tower i mitt saphire(kom till strid 25 innan en pinsir mobbade mig med en one-hit-KO attack). Så jag vill egentligen inte byta ut dom. Dom äger på battle arena. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 Fick du 25 på lv 50 :blink: ? Om det var på lv 100 så skulle jag inte bli fårvånad.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 Om du vill veta så har de dessa attacker: ninjask; dig, slash, agility, flash camerupt; rock smash, eruption, earthquake, secret power gyarados; surf, trash, thunder bolt, ice beam. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg