Amaeli Skrivet 23 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2006 Läser någon dessa underbart klassiska och folkära tidningar? Alla måste väll ändå hört talats om superhjältar som Spiderman, Fantasticfour,Batman, X-men, Eletra, Hellboy, Sin city m.m. Alla de nämnda har blivit filmer, läser någon av er och isf vilken? Själv läser jag mycket spiderman jusst nu och har t.o.m den första upplagan av spiderman från sverige någonsin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 X-men är väl Marvel va? Det läser jag iaf, Spiderman osså..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ocelot Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 läste the Darkness förut,det kommer som spel nästa år :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 Läste en del Spiderman när jag var yngre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 Vill läsa Spiderman men det finns ju inga i butiken. Några tips var man kan hitta dem..?? Inga begangnade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ocelot Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 skojar du? spider-man tidningarna finns i nåstan alla affärer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 (redigerat) skojar du? spider-man tidningarna finns i nåstan alla affärer Är det jag som ser dåligt eller..??? :blink: Cityhallen har inga... Ajuste Maxi :D. Tack :). Redigerat 26 Oktober 2006 av Master_Adi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 Det går att hitta dom nya spider man serierna. Men dom gamla går ej att hitta i vanliga butiker. Dom nya suger dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 Läste Spiderman o Fantomen (pappas tidningar) men han slutade prenumerera o gav alla tidningar till 2:nd Hand :( :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2006 Läste svinmycket serier i mina yngre dar, bl.a Spiderman och typ Marvel Mutants. Spiderman är väl en helt okej serie, men på senare dar har jag tappat intresset för serietidningar. Spiderman 3 verkar dock bli en hyfsad seriehjälte-film (trailern finns på youtube). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 25 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2006 Inte begagnade master_adi? Det är ju dem som är värdefulla och läsvärda :) Har läst mycket the punisher, road to perdition och sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 26 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2006 Inte begagnade master_adi? Det är ju dem som är värdefulla och läsvärda :) Har läst mycket the punisher, road to perdition och sånt. Aja spelar roll.Men var kan man få tag på såna här tidningar..?? Antikvariat..?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.