Maxez Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 (redigerat) Kommer Call Of Duty 3 att komma till pc eller bara till TV consoler? Redigerat 25 Oktober 2006 av Maxez Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 (redigerat) Det kommer att komma till: Xbox Xbox 360 PlayStation 2 PlayStation 3 Nintendo Wii Redigerat 24 Oktober 2006 av Ripto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 Det kommer att komma till: Pc Xbox Xbox 360 PlayStation 2 PlayStation 3 Nintendo Wii Det kommer väl ändå inte komma till PC? nämn källa isf ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 (redigerat) EDIT Redigerat 24 Oktober 2006 av Ripto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 Kommer den till Ps2 och Xbox lär ju knappast grafiken vara så värst bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2006 Kommer den till Ps2 och Xbox lär ju knappast grafiken vara så värst bra. Och varför skulle inte grafiken vara så bra? i jämnfört med xbox 360 så skulle det inte vara bra nej men det håller ju fortfarande samma standard fattar du väl Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2006 Därför att xbox oxh ps2 inte har nå ruskigt bra grafik. Jag sa aldrig att det är dåligt bara för den skull. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morbid00 Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2006 :( Call of duty3 kommer inte komma ut till PC. Men jag har lite dåliga nyheter också, jag läste att det kanske kommer bli 3D. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2006 Därför att xbox oxh ps2 inte har nå ruskigt bra grafik. Jag sa aldrig att det är dåligt bara för den skull. Jämför man de med 360 och de kommande konsollerna har de dålig grafik men under sina bästa tider under 2000-talet var Xbox och PS2's grafik makalös. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2006 :( Call of duty3 kommer inte komma ut till PC. Men jag har lite dåliga nyheter också, jag läste att det kanske kommer bli 3D. :( alla spel är 2D(?)(eller?) varför kommer det inte till pc? grafiken styrs mycket av vad för slags tv man har... Xbox 360 blir vad jag vet inte mycket bättre än en vanlig xbox på en äldre tv, vet ej vad de kallas<_>. för att få "best performance" så ska det nog vara lcd tv eller liknande. kan inte så mycket om det här så lita inte alltför mycket på mig... :rambo: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2006 (redigerat) Det kommer inte till Pc eftersom 2:an sålde dåligt till konsollen, därför valde Activision att inte ge ut 3:an till Pc då de trodde att spelet skulle bli lika impopulärt som 2:an blev. Jag tycker att det är dåligt, krigsspel är ju som bäst när man spelar de på datorn. Redigerat 25 Oktober 2006 av Ripto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morbid00 Skrivet 26 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2006 Exakt, på ps2 som ex, så är det svårt att sikta m.m. Det är ju enormt mycket enklare på en dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.