WASD Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 Hej! Jag hade bluetooth till datorn som jag avinstalera efter att det blev konstigt & nu har jag hämtat ett program som heter "CAMagic Mobile for Bluetooth" & när jag stoppar i min Bluetooth-USB i datorn så söker programet men min USB-bluetooth lyser inte (lyser när den används) Så jag undrar vilket port bluetooth har (& hur man öppnar porten) eller ett annat bra program som man kan använda för att skicka filer mellan datorn & mobilen (hade ett program från IVT föut). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xingfu150 Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 jao, ta och instalera om Bloutoth grejjen, men man kan åkså gå in på kontrollpanelen, vidare till lägg till maskinavara, där söker du efter bloutoth grejjen och då BORDE det fungera, eller använd vanlig Usb! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 24 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 jag har sökt efter den men den hittar inte -_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xingfu150 Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 okej men prova att instalera om och gör samma sak igen! prova åkså att ansluta med en annan pryl till bluetoth motagaren den KANSKE är fel på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.