Hoppa till innehåll

Trjoansk Virus?


Dream

Rekommendera inlägg

Alltså idag när jag kollade (för första gången ) i vertyg när man har IE och sen IE altenativ och sen inställningar och sen vissa objekt där hade jag java och shockwave men så såg jag något som hette system reqrument(vet ej hur stavas) och att det användes senast idag... :( vad är det för nåt?trojansk virus?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 28
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

ett virus som hittar alt du har i ``mina dokument`` och alla ev. bankoder o såndär du skriver in på nätet, informationen skickas sedan till nån persson.

 

du SKA göra dej av med det, det e inte bra att ha en trojan i datorn, du tar bort den med typ norton, jag har haft 3 st trojaner o norton tog bort allihop!

 

asså med andra ord: En spion!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

vårann gammla dator fick en och den såg alla bank koder mina spel sidors pass och allt med pass och användar namn och gö ser den och vi fick ej bort de så vi slängde datorn haha:P men om du lyckas få bort det så då e de lugnt men annars bara och slänga..:(

 

har du hört talas om formatera? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...