Dream Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 Alltså idag när jag kollade (för första gången ) i vertyg när man har IE och sen IE altenativ och sen inställningar och sen vissa objekt där hade jag java och shockwave men så såg jag något som hette system reqrument(vet ej hur stavas) och att det användes senast idag... :( vad är det för nåt?trojansk virus? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xingfu150 Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 ett virus som hittar alt du har i ``mina dokument`` och alla ev. bankoder o såndär du skriver in på nätet, informationen skickas sedan till nån persson. du SKA göra dej av med det, det e inte bra att ha en trojan i datorn, du tar bort den med typ norton, jag har haft 3 st trojaner o norton tog bort allihop! asså med andra ord: En spion! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 Det är inte säkert att det är en trojan. Spyware och virussök datorn om du är orolig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xingfu150 Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 japp men det e inte alla antivirus som kan ta bort trojaner! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kadamar Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 vårann gammla dator fick en och den såg alla bank koder mina spel sidors pass och allt med pass och användar namn och gö ser den och vi fick ej bort de så vi slängde datorn haha:P men om du lyckas få bort det så då e de lugnt men annars bara och slänga..:( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 vårann gammla dator fick en och den såg alla bank koder mina spel sidors pass och allt med pass och användar namn och gö ser den och vi fick ej bort de så vi slängde datorn haha:P men om du lyckas få bort det så då e de lugnt men annars bara och slänga..:( har du hört talas om formatera? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2006 Jag fick mig en liten trojanskt husdjur för nån dag sen fast mitt antivirus sa att jag inte fick behålla den ( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xingfu150 Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2006 okey kul! men man kan formatera precis som någon sa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 25 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2006 ´men kan ni kolla om ni har en sån ni gör mig ....PANIK SLAGEN!! tänk om man beöver den för att användar intenet! Jag har AVG FREE men den reagera inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2006 öh,du behöver nog inte trojanen för att gå in på internet :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xingfu150 Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2006 men TA INTE BORT NÅGRA FILER! dom kan vara viktiga! om inte ditt antivirus/ antispyware reagerar så är det ingen fara! men för dej som va så orolig, den SKADAR inte direkt datorn utan den kopierar information. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_Ghost Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2006 De flesta trojaner är inte så farliga som man tror dessutom om man har norton bör mnan skaffa något anti spyware skydd för nortoin suger på att hitta spyware (skaffade nytt virusskydd och det hittade typ 2 ip sentrys 3 trojaner och 7 spyware) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.