xingfu150 Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2006 men det programmet du skaffa ( kanske ad-aware ) Hittar saker som inte e virus! dét hittar saker som regestreringsverktyg för EA games! den hittar många SAKER SOM INTE E virus, inte alltid sanna saker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2006 spybot search and destroy har tagit bort alla spyware som jag har haft Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xingfu150 Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2006 okej :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 27 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2006 Så jag kan tar bort det och intenet funkar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCheater Skrivet 27 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2006 Jupp, Norton internet security och Norton Protection center är mycket bra saker, speciellt norton antivirus är mycke bra också :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 27 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2006 Jupp, Norton internet security och Norton Protection center är mycket bra saker, speciellt norton antivirus är mycke bra också :kung: usch för norton finns ju mkt bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 27 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2006 Norton är riktigt dåligt då det tar upp din CPU och RAM och inte bara lite, plus att den oftast inte hittar nått som dom andra gör tex NOD32 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 27 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2006 Idag så var det 487 trojaner som skadade min kompis system och hårdvaran var lite cp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 Idag så var det 487 trojaner som skadade min kompis system och hårdvaran var lite cp. hehe 487 trojaner :P låter nästan som en räkneuppgift typ- *Pär hade 487 trojaner men hans antivirus program tog bort 134 trojaner hur många trojaner hade pär då?* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 Alltså han scannade så var det bara Trojaner som kom på listan och så stog det Detected:487. Sedan så hade den pajjat Windows Brandvägg verktygen. Har upptäckt ett fel på Ad-Aware, ibland så hittar den filer från Windows som inte är virus och tar bort det. Så man kan säga att Ad-Aware gör mer skada än nytta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zezam321 Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 Du menar väl Trojan ! Fyfaan Jag har trojan@Horse f*n ..... (Skit Dator) ett tips din dator kommr bli förfalskad senare Kör ett program som heter e-wga157080c Den tar bort förfalskningen Men det kommer fortfarande att poppa upp poss och annat skit :@ Då finns det själv klart program för det oxå men det finns risk inom dom att dom är förfalskade ! Och då blir din dator förfalskad IGEN! FÖR FAAN Detta har hänt mig 1000 gånger så jag börjar lära mig namn och sådant ... Kör Ad-Aware det tar bort det mästa skitet föressten Fråga om du undrar någåt till [email protected] ses //Data Pro\\ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 29 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 alltså sluat snacka om trojaner OCH BERÄTTAR VAD DENNA PROGRAM GÖR! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.