burak127 Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 Kan nån skriva en tydlig counter-strike cheat guide med bilder helst fattar ingenting när ni skrivr utan bilder hehe jag kanske e lite tröfattad :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 Men det finns en guide där över klistrad. Du startar fusket - går in på en server -trycker på delete knappen för att komma in en meny där du kan välja vilket slags wallhack du vill ha. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AntiVirus Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 Varför ska du ens fuska? Inte roligt att döda alla.. hela tiden osv du kan ju bli bannad :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 bara för att man cheatar behöver man inte döda alla.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Opert666 Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 (redigerat) skulle bara testa.. Redigerat 31 Oktober 2006 av exjr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Janaz Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 (redigerat) kolla: http://www.fuska.se/forum/Cheat_Guide-t60672.html Offtopic: exjr var fick du §1.5 ifrån??? jag ser inte överdrivet med smiliesar och du e ju inte mod heller Redigerat 29 Oktober 2006 av Janaz Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 30 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 Varför ska du ens fuska? Inte roligt att döda alla.. hela tiden osv du kan ju bli bannad :P Han kanske fuskar för att han vill, och han tycker nog att det är kul att fuska på spel. Spel är ju gjorde för att underhålla folk. Men det är jobbigt att bli drabbad, så spela på icke vac servers så du inte stör mig med ditt fusk. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg