black_eagle Skrivet 24 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2003 det står i instruktions boken att man kan köpa ost maskin och lite andra grejer på år två men jag är på år två och kan inte köpa nån av dom sakerna vet nån varför :?: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 16 November 2003 Rapport Dela Skrivet 16 November 2003 det är likadant för mig med. Men vet du hur man kommer till gårds andarna???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ToM10 Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 man går till redskaps rummet eller vad man ska kalla det sen så har man en dörr framför sig och den år du igenom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 10 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2004 f örlåt att jag avbröt men e harvest moon roligt funderar på att köpa det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Miglot af eraon Skrivet 17 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2006 f örlåt att jag avbröt men e harvest moon roligt funderar på att köpa det Köp spelet det är jätte roligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
.::Tompa::. Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 jag har oxo funderat på att köpa det.. e det ett karaktär spel?? asså min kompis har det .. han sitter hela tiden och spelar det så det värkar väll hyffsat roligt... jag gillar alla sorters karaktär spel eftersom man märker iaf vad man har gjort för bra och vad man har gjort för dåligt! man ser ju det på leveln. alla karaktär spel kan man juh levla på! jag kör WoW , KnightOnLine, Kal Online, MU Online, och alla sånna spel! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Winnder Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 typ jag hade det , och spelade det 1 gång ... det var inget för mig ,... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg