DarKElitE Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2006 Hej alla! Jag har skaffat oblivion. men man kan bästämma saker om typ vilket tecken man e född under t.ex. så jag undrar om alla kan ge mig de bästa valen. Då vore jag jäkligt tacksam! (sry för svärordet) :gitarr: :student: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 26 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2006 men det beror på hur du vill spela. det finns inget stjärntecken som är bäst, dom passar olika gubbar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheVaski Skrivet 26 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2006 tex jag är breton,"the mage"och mina major skills är:alteration,restoration,conjuration,destruction,mysticim,m,m.alla magic grejerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarKElitE Skrivet 27 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2006 johan_17: är det bra då? skellington: jag vill vara en god människa men ha bra i attack! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 (redigerat) va typ human, warrior, knight (eller gör en egen class) om du ska ha heavy armor. Redigerat 31 Oktober 2006 av Neldemo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 11 November 2006 Rapport Dela Skrivet 11 November 2006 Kan någon ge info / trailer om Obilivion till mej för jag vet ej vad det är tacksam för svar helst trailer ! Tack ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheVaski Skrivet 11 November 2006 Rapport Dela Skrivet 11 November 2006 ja min äger på magi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 22 November 2006 Rapport Dela Skrivet 22 November 2006 Assassin är enkelt och bra.. Så du kan ju ta Thief Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.