xingfu150 Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Skrivet 25 Oktober 2006 hej, är det nån som har spelat heroes 4, 5? är dom bra? är det mycket bättre grafik i 4:An och 5:an än i 3:an? vad kostar dom? och finns det några koder / fusk till 3:AN? Citera
Dellamorte Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Skrivet 25 Oktober 2006 3:an är helt klart det bästa heroes som någonsin har funits om någonsin kommer att finnas enligt mig sj ps: har alla heroes spelen som gjort :P så om nån borde veta så är de jag :D Citera
Gäst Moberg Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Skrivet 25 Oktober 2006 (redigerat) Heroes 4 och 5 är skittråkiga. 3:an är riktigt skoj. 4:an gillade jag bara inte, rent allmänt. Gubbarna gick inte att uppgradera, trupper utan hjältar eller flera hjältar i samma trupp kändes bara trist. 5:an är i stort sett bara 3D. Oj va bra kanske någon tänker, men nje, det kunde nämligen inte blir värre. Detta spel hade säkert kunnat varit kul om de skitit i den hemska grafiekn! Det är 3D visst, men o så dåligt löst! 3D när man är ute o springer runt och upptäcker känns bara bara onödigt, värdelöst, obefogat, det tillför ingenting, det försvårar bara. Samma sak i städerna, de har bara lagt in det för att det ska vara lite häftigt, istället är det skitsvårt att se vad som är byggnader som man byggt själv, och att hitta till de olika byggnaderna. >_> Dessutom är det inte så många lag/gubbar/banor... Redigerat 26 Oktober 2006 av Moberg Citera
xingfu150 Skrivet 25 Oktober 2006 Författare Rapport Skrivet 25 Oktober 2006 okej jag har 3:an men tycker ni att det e nån ide att köpa 4:an och 5:an ? Citera
Gäst Moberg Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Skrivet 25 Oktober 2006 Nej jag tycker inte det... Försök i sådana fall att testa spelen först o se för dig själv, men jag tyvker, tyvärr, inte att de är värda att köpas. Citera
Larath Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Skrivet 25 Oktober 2006 fyran tyckte jag personligen var skoj men femman har jag inte spelat. Citera
Dellamorte Skrivet 26 Oktober 2006 Rapport Skrivet 26 Oktober 2006 Heroes 4 och 5 är skittråkiga. 4:an är riktigt skoj. 4:an gillade jag bara inte, rent allmänt. hmm tror de blev nått fel där va :D Citera
xingfu150 Skrivet 26 Oktober 2006 Författare Rapport Skrivet 26 Oktober 2006 hmm är ettan nått bra? tvåan suger om man jämmför med trean... :kung: Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.