Filiandor Skrivet 26 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2006 Jag tycker att dom borde fixa ett nytt forum där alla bra guider som folk har gjort finns i ett forum! Men det är inte så att man kan skriva i det forumet hur som helst utan att man t.ex skriver en guide i ett passande forum och så kan fuskas crew flytta över guiden dit om den är värdig det, så blir det inte en massa onödiga guider där i! Det skulle jag tyckt var mycket bättre!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 26 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2006 Jag tycker att det låter som en rätt så onödig idé, måste jag tyvärr säga. Om man vill skriva en guide till www.fuska.se, så kan man skicka in den som ett fusk. Om någon vill ha en guide, så skall man kolla i bland fusken inte i något forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 26 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2006 (redigerat) Men jag menar inte guider till spel utan guider till hemsidor m.m Plus att du Dolphin du har mer än 3 rader i din signatur och enligt reglerna får du bara ha 3 som högst och mellan rum räknas Redigerat 26 Oktober 2006 av Filiandor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 26 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2006 Det är inte lönt då sådana guider brukar klistras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 26 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2006 Det finns ett Grafik och Programmerings forum, det är det närmaste du kan komma. Tycker det är en onödigt att göra ett nytt forum, hur många skulle skicka in guider? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 26 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2006 Men jag tänkte dom klistrar ju inget längre! kanske det skulle kommit mer om det kom i ett forum Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 26 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2006 (redigerat) De klistrar bara viktiga trådar, guider eller svar som många medlemmar sökt en längre tid. Du kan ju inte bara räkna med att din guide skulle klistras direkt när du skapar den. ;) Redigerat 26 Oktober 2006 av Ripto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 27 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2006 Jag menar inte bara min guide, utan MascarPones t.ex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 27 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2006 Men jag menar inte guider till spel utan guider till hemsidor m.m Plus att du Dolphin du har mer än 3 rader i din signatur och enligt reglerna får du bara ha 3 som högst och mellan rum räknas §3.1 - Signaturen får enbart innehålla text & max 4 rader text (vanlig storlek, inkl mellanrum) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.