ville10 Skrivet 26 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2006 Kan man skicka pokemon från Emerald till Colosseum och tvärtom? Eller går det bara med Ruby/Sapphire? Tacksam för svar :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 26 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2006 Jag tror det funkar varför skulle det inte göra det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ville10 Skrivet 26 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2006 Emerald kom ju ut senare än Colosseum (eller?) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 26 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2006 Pokémon Colusseum är inte anpassat för Emerald så Svar: Nej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ville10 Skrivet 26 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2006 Har du provat? På Pokemon Stadium 2 (N64) funkade ju Pokemon Crysal (GBC) Ledsen om det inte verkar som om jag tror dig. Vill bara vara säker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 jag vet inte om man kan byta mellan Emerald/Colloseum, men jag vet att man kan köra strider!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ville10 Skrivet 28 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 Så man kan koppla Emerald till Colosseum och spela med dom på Colosseum?? Isåfall funkar det ju att byta! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 Har du provat? På Pokemon Stadium 2 (N64) funkade ju Pokemon Crysal (GBC) Ledsen om det inte verkar som om jag tror dig. Vill bara vara säker. Jag bara gissade lite.För min kompis har Emerald och Colousseum och det funkade inte för honom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 Det måste väl gå?? Annars kanman ju byta Coluseum---->R/S R/S----------->emerald.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PokemonRakonn Skrivet 19 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2007 Det går nog. På Fire Red funkar det ju att byta och sånt, så med Pokemon Emerald mste det ju funka oxå :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg