Sandflygaren Skrivet 26 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2006 (redigerat) Tycker ni det är bra eller dåligt att FIFA 07 kommer ut nästan 5 månader innan år 2007? :blink: Redigerat 26 Oktober 2006 av MR.Smart Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ocelot Skrivet 26 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2006 bra,fast jag gillar inte fotbolls spel. :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jagkallassampa Skrivet 26 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2006 nhl kommer ut 5 månader och 7-8 dagar :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the kings Skrivet 26 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2006 Tycker ni det är bra eller dåligt att FIFA 07 kommer ut nästan 5 månader innan år 2007? :blink: det är väll bra ,så man kan köpa det tidigare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandflygaren Skrivet 27 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2006 joo visst...men det e ju många spelare som byter klubb efter årskiftet och då e många av dom spelarna inte ned när spelet har släppts.och då e det för sent att ändra... :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 joo visst...men det e ju många spelare som byter klubb efter årskiftet och då e många av dom spelarna inte ned när spelet har släppts.och då e det för sent att ändra... :( Om jag nu förstod din text, så kan du alltid ändra i vilken klubb spelaren skall spela i. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandflygaren Skrivet 31 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 jag vet.kom på det men pallade inte ändra :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg