Angel of Darkness Skrivet 26 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2006 (redigerat) vet nån vad alla skallar gör?? Redigerat 26 Oktober 2006 av Angel of Darkness Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 26 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2006 alla skalarna gör olika saker men en tror jag gjorde så man kunde bli osynlig tror den hette envy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angel of Darkness Skrivet 26 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2006 den vet jag men typ ghost, mystik, iron, angry, unnamded, IHWBYD(I Would Have Been Your Daddy)o.s.v Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 27 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2006 Klicka här: http://dw.com.com/redir?asid=0&astid=8&sit...alo_2_skull.txt :lol: :lol: :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 Sputnik är lätt den bästa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Halo2_fenixen Skrivet 14 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2007 hööru jag vet ett sätt så du får OÄNDLIGT MED SKOTT OCH OSYNLIGHET!!!:P då kan du ta alla skallar du vill på hela spelet Det är bara och Messa mig :D :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GutenLOL Skrivet 15 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2007 Hur gör man om man vill få bort effekterna på skallarna? :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KVAB Skrivet 15 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2007 Vadå för jäkla "skallar"? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GutenLOL Skrivet 15 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2007 De är påskägg i Halo och ger olika saker till gubbben. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Redjr Skrivet 18 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2007 hur f*n får man dom då :huh: :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darrow55 Skrivet 19 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2007 SOM SAGT GÖR ALLA SKALLA OLIKA SAKER, T.EX. DEN PÅ BANAN OUTSKIRT GÖR SÅ ATT DU VARKEN SER VAPEN ELLER SIKTE :) FÖR ATT FÅ BORT EFFEKTERNA AV SKALLARNA ELLER "ODDBALLS" SOM DE HETER MÅSTE MAN STARTA OM DATORN, JAG HAR HITTAT CA 2 SKALLAR.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCheater Skrivet 20 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2007 (redigerat) okejjjj jag har till xbox och känner inte till det hära, ömm detta är inte ett PC forum så... Redigerat 20 Juni 2007 av thecheater Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg