TheNoiceR Skrivet 27 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2006 Är det nån som har sett Tjenare Kungen eller G Som i gemenskap Jag tycker dom är asbra vad tycker ni?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 27 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2006 Jag har sett båda två, dom är rätt bra ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 27 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2006 Jag har sett tjenare kungen, den var inte så bra som alla andra hade sagt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 27 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2006 G som i gemenskap är riktigt bra, tjenare kungen suger dessvärre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 27 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2006 Jag har sätt filmen "Tjenare Kungen", den har ett bra budskap. Men själva filmen, den är rätt tråkig. Den andra filmen har jag inte sätt, är den bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 27 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2006 G som i Gemenskap är aärligt talat en riktigt vidrig film. Traumatiska upplevelser 100% Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 27 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2006 Jag såg "Tjenare Kungen" för ett tag sedan, den hade bra story men den var ganska långtråkig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 27 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2006 har sett Tjenare Kungen. ganska bra film.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 Haha, G som i gemenskap är ju kanske rolig. :P Tänk att det var så på 80-talet. Men jag tycker ändå att den är bättre än Tjenare Kungen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.