Gäst Umbreon_Moon Skrivet 27 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2006 själv så var jag lite rädd för Queen Gohma, iaf första gången jag såg den... min lillebrorsa var skiträdd för Stalfosarna (skelettvargarna)... och ni? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 27 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2006 när ja var liten o skulle gå o hämta sun song, jäklar vad rädd ja var för zombieserna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 27 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2006 usch, Redeads dom är också skitäckliga (hade skithögt ljud när jag spelar, s*tan vad rädd jag blev när dom bara skrek till!!) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plasma Skrivet 27 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2006 Jag blev skit skraj till i år jag hadde klarat 1 bossen men jag vågade inte göra 2 bossen men i på 2 dagar han jag från 2 bossen till 4 bossen årets presstation? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 27 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2006 När jag spelade Legend of Zelda: Ocarina of Time första gången (jag var typ 7 år) så gjorde jag nästan på mig när Zombisarna kom, jag trodde inte att det fanns läskigare spel. Men det fick jag reda på senare... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMFAO Skrivet 27 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2006 (redigerat) Jag sket ner mig tre gånger om när link börja snacka med Great deku tree, alltså fy faen vad skjukt eller vad... sen när jag gick in i trädet så stängde jag av och elda upp mit 64 och börja spela kirby till nes. Redigerat 27 Oktober 2006 av Bluesteel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plasma Skrivet 27 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2006 3 bossen va lätt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 27 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2006 Jag kom ihåg att jag var rädd för link när han tog på sig deku mask i Majoras mask :P Zombiesarna var jag också rädda för. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Martin116 Skrivet 27 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2006 Ja dem var äckliga så ja om ja ska va ärlig så blev ja räd!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 27 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2006 Jag tyckte inte om alla fula masker och absolut inte förvandlingsmaskerna eller gorons på majoras mask! Men var väl inte så värst farligt men vart chockad då jag såg gorons för första gången :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 27 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2006 Zelda är inte läskigt, utom kvaliteten på spelen. Det är läskigt. Läskigt dåligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMFAO Skrivet 27 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2006 Zelda är inte läskigt, utom kvaliteten på spelen. Det är läskigt. Läskigt dåligt. ajj dit liv alltså. du vet när Zelda OOT kom (alltså när du inte är född, för jag antar att du är ca 10 år och juger om din ålder för att verka mogen) så var deta ett väldigt snyggt spel. Men grafiken på dom nya spelen som kommer blir bättre och bättre så du ska bara hålla din lilla käft och spela dit "heta" spel och dig borta från 64 forumet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg