Outsider Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 När jag var liten ägde jag på att bygga lego grejer,jag byggde en elefant en gång utan ritning :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 20 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 November 2006 Inte illa... :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 21 November 2006 Rapport Dela Skrivet 21 November 2006 Jag älskar lego! Har lego för över 15 000 kr :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 25 November 2006 Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 Jag älskar lego! Har lego för över 15 000 kr :P Avundsjuk! :( Själv brukar jag bygga ihop olika motordrivna skapelser, har byggt alla möjliga bilar, flygplan, helikoptrar, katapulter osv. som alla på något sätt varit eldrivna. Tävlade mot en kompis i att bygga en fungerande legobåt (tätad med plastfolie). Jag vann. :) Mest stolt är jag nog över ett amfibiefordon jag byggde en gång. En osannolikt ful sak men funkade gjorde den, dvs den klarade att köra fram och tillbaka i badkaret både med och utan vatten. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 25 November 2006 Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 jag har/hade jättemycket lego! När jag var liten var det enda jag ville ha lego. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.