Dream Skrivet 27 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2006 ;) Jag skickade in en recension och så kom detta up i pm FuskaBot: Angående din inskickade recension.......... (TOM) ´ Alltså ska det inte står att det e godkänd eller ej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 27 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2006 Kolla bara på statistik och sedan antal recensioner och se om du har fler än innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 28 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 ok jag såg det men borde inte admin fixa felet...rätt jobbigt annars Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 Då felet bara uppstår under vissa omständigheter så kommer det att fixas först när jag får ordentligt med tid med det. Felet är mycket ovanligt nämligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 29 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 så det kommer inte hända nästa gång? BRA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Då felet bara uppstår under vissa omständigheter så kommer det att fixas först när jag får ordentligt med tid med det. Felet är mycket ovanligt nämligen. Varför lägger ni inte till det när någon gjort fel men det står inte varför?Annars fattar man noll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst VilmerDaKing Skrivet 17 November 2006 Rapport Dela Skrivet 17 November 2006 (redigerat) Då felet bara uppstår under vissa omständigheter så kommer det att fixas först när jag får ordentligt med tid med det. Felet är mycket ovanligt nämligen. Är det bara dream som har råkat ut för det? :kung: Redigerat 17 November 2006 av VilmerDaKing Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 17 November 2006 Rapport Dela Skrivet 17 November 2006 Nej,jag också.Det är väldigt störande!! Hur som helst tror jag att admin har tid.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 17 November 2006 Rapport Dela Skrivet 17 November 2006 Nej,jag också.Det är väldigt störande!! Hur som helst tror jag att admin har tid.. ja visst tror du på det själv elr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Outsider Skrivet 17 November 2006 Rapport Dela Skrivet 17 November 2006 Då felet bara uppstår under vissa omständigheter så kommer det att fixas först när jag får ordentligt med tid med det. Felet är mycket ovanligt nämligen. Det har faktiskt hänt mig omkring 10 gånger. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.