ajar Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 Jag tycker att man borde slippa 2 minuters spärren i gästboken om man är FuskaVIP, den är ganska jobbig om man sitter och chattar med någon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 Detta låter som en bra idé, men ska bara vara tillgängligt för dem som är Fuska VIP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plasma Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 Det låter bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 Vi har en chatt där man kan chatta. Både privat och vanligt. Spärren är till framförallt för att man inte skall chatta i gästböckerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 Chatten är inte alls samma sak som gästboken, chatten är ett ställe man chattar spontant om oviktiga saker tycker jag. Gästboken ska vara något mer än så, och det skulle förstöra hela idén med gästbok om Admin tog bort spärren. Medelande i chatten går bort så fprt man loggat ut, medans medelande i gästboken finns kvar där tills jag väljer att ta bort dem. En helt annan känsla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 28 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 Detta låter som en bra idé, men ska bara vara tillgängligt för dem som är Fuska VIP. Läser du inte vad folk skriver eller? Att den bara ska vara tillgänglig för VIP-medlemmar var ju precis det jag sa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ocelot Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 (redigerat) verkar som om någon inte läst den övre texten <_< Redigerat 28 Oktober 2006 av Ocelot Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 Detta låter som en bra idé, men ska bara vara tillgängligt för dem som är Fuska VIP. Ja sa bara min åsikt jag har inte påpekat vad du har sagt eller inte sagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jagkallassampa Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 men när man inte har vip så är det ju 2 min. men kan ni inte ändra det till 1,5 minut då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 Jag tycker spären är bra som den är.Den förhindrar spam och chatt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 (redigerat) Nu kommer den duktige o avslöjar svaret till erat lilla problem, MSN ! <_< Redigerat 28 Oktober 2006 av Uzamaki Naruto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 Nu kommer den duktige o avslöjar svaret till erat lilla problem, MSN ! <_< Orka Msn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.