Gäst Kabby Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 (redigerat) Jag har hört att ett Final Fantasy ska komma till X-Box 360. Stämmer det? Redigerat 28 Oktober 2006 av Kabby Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 (redigerat) Det stämmer bra, det är också redan ute, det kanske ska komma Final Fantasy spel till Xbox 360. Redigerat 28 Oktober 2006 av The Moose Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheVaski Skrivet 25 December 2006 Rapport Dela Skrivet 25 December 2006 fast de e ett online spel har jag för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 25 December 2006 Rapport Dela Skrivet 25 December 2006 fast de e ett online spel har jag för mig yes. ett online spel.vore väldigt soft om det skulle komma ett singleplayer FF... menmen, Blue Dragon kommer ju.. kanske man ska kolla in det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 25 December 2006 Rapport Dela Skrivet 25 December 2006 Jag kan säga dig att Final Fantasy online spelet till 360 att det suger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.