Gäst Bananskurk Skrivet 12 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2007 Jag behöver ett bra anti virus för att rensa min hårdisk från en massa har inte spelat på ett tag och hela min hårddisk är full med spamvirus. Jag har Av 1.5 jag kan ladda upp det till din IP om du skickar den till mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oske Skrivet 12 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2007 Det sög för f*n ... Fattar ingnenting .. :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 12 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2007 fattar ingenting? jag tycker det är lätt. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 5 April 2007 Rapport Dela Skrivet 5 April 2007 nån som fortfarande spelar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst alan.shalaji Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 nån som fortfarande spelar? Nope, slutade att spela efter att alla mina saker som jag samlade ihop på 3 månader försvann för att någon j*vla úber hackade mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 så blev det för mig med, då jag sluta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 20 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2007 Har precis startat igen :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 20 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2007 HALLO killar dom får dina IP och använder dom :S När du gör en egen account sen så loggar du in så står det IP nummer datans namn och lösen till kontot på datan ;( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BigGroter Skrivet 20 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2007 Vad menar du? Det är inte din riktiga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 21 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2007 Joo en dag när jag logga in stod det MIN IP ! Q:Är det inte riktiga ?? men hur kan det då hacka in sig på datorn :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 21 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2007 Det är ju inte din IP!!!! DOm IP numrerna som visas finns inte ens.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 21 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2007 (redigerat) Jag behöver ett bra anti virus för att rensa min hårdisk från en massa har inte spelat på ett tag och hela min hårddisk är full med spamvirus. !! Hur för att dom hacka in sig på datorn elr ?? Om det inte är riktiga IP hur kan dom lägga Spam och allt skit OBS! Förlåt för dåigt prat Redigerat 21 Augusti 2007 av Sgt_Denis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.