BigGroter Skrivet 23 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2007 Herre gud? Läs nån manual? Så himla svårt kan det väll inte vara att räkna ut att man laddar saker från andra te.x antivirus Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kadamar Skrivet 6 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2008 Bara jag som inte kommer in på slave hack? alltså deras sida.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 7 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2008 Hur tjänar jag pengar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kadamar Skrivet 7 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2008 Hur tjänar jag pengar? råna bank konton Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 7 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2008 Hur tjänar jag pengar?slavehack är inget enkelt spel precis och om du inte klarar av att läsa hjälpen eller FAQ in-game så ska du nog inte satsta på det.men iaf du hackar andra personer/npc och lägger in spam virus eller nåt sånt som ger dig pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
karo145 Skrivet 7 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2008 sidan funkar ju inte :( :( :( :( :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ROBLOX Skrivet 7 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2008 får man typ riktiga virus!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 7 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2008 du får inga virus. det är bara ett spel :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kadamar Skrivet 7 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2008 Vet nån varför sidan inte vill funka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ROBLOX Skrivet 7 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2008 du får inga virus. det är bara ett spel :) Tack! fast länken funkar inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 7 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2008 har 6000 euro nu =) men hur får jag mina slavar att skicka spam? ska jag ladda upp filen marketingmailer 1.1 till deras dator eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
karo145 Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 det funkar nu :) säg allt som man ska göra från början snälla ........ SIDAN FUNKAR JU INTE NUUUU Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.