Gäst Kilimanjaro Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 hehe har tjäntat över 10 euro på en timme Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 (redigerat) hehe har tjäntat över 10 euro på en timme Jag tjänar ca 6 euro på en minut med alla mina slaves sammanlagt. Någon mer än jag som fixar bypassers och sånt genom att hacka andras ip adresser. Redigerat 31 Oktober 2006 av oddy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 Jag behöver hjlp...fattar ej...JAG HACAKR in men sen så vet ej något mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cornificius Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 hur gör man för att fixa virus program? typ spam slaves Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 Jag försökte ladda ner -OpenRelay-backdoor.vspam, men det står bara "You can not download this virus, that would be pretty nasty for your computer !" Någon som vet hur man ska göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kilimanjaro Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 det är för att det är ett virus nån har installerat på servern redan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 Jag tjänar 10 euro per minut, och precis för 10 min sen gav en snäll kille sitt bank acc till mig, 62k. P.S. Han gav det FRIVILLIGT... chattar med han på msn... han är bara bäst... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 det är för att det är ett virus nån har installerat på servern redan Hur menar du? Kommer jag aldrig kunna ladda ner det? ): Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 det är för att det är ett virus nån har installerat på servern redan Du ska laddda hem virusinstalleraren, inte själva viruset :PDet är viruset... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kilimanjaro Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 Det ser ut att gå bra för våra hackers på fuska :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 det är för att det är ett virus nån har installerat på servern redan Men det stod på tutorialn jag läste att jag skulle ladda ner den. Och Kilimanjaro: Det är inte direkt som om det är såhär man hackar på riktigt. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kilimanjaro Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 ne men man är ju hacker på spelet <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.