LillBerra Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 Nehe, menar du det? XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kilimanjaro Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 faktiskt så gör jag det ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 Va bra. :D Men kan ni svara på min fråga? ): Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RoxZ Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 mohahahaa jag crackar en stackares pass :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst alan.shalaji Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 Kan inte alla lägga upp sina IP:s så kan vi dela filer med varandra. :) INTE ta bort några <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 Om någon bara kunde svara på min fråga så kunde jag komma lite längre fram i spelet? :/ please. ;S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst alan.shalaji Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 (redigerat) Jag försökte ladda ner -OpenRelay-backdoor.vspam, men det står bara "You can not download this virus, that would be pretty nasty for your computer !" Någon som vet hur man ska göra? Det är för att någon annan har instalerat det viruset i den datorn redan. Du får leta efter en annan IP att instalera virus på. EDIT: Kan inte alla skriva sina IP:s snäääälla så vi kan dela filer. :) Jag skulle verklige behöva ett bättre antivirus <_< Redigerat 2 November 2006 av alan.shalaji Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Men asså, jag skulle inte installera den i någons annans dator, jag skulle köpa den! Det stod så i manualen på tutorials i forumet att jag skulle köpa den >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Jag har FireWall 3.8, så lycka till med att dela filer :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Fick mitt problem att funka nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 jag har samma problem som lillbera ...kan ej upload spam viruset..HUR SKA JAG FIXA MONEY DÅ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 asså detta spelet ÄGER :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.