Gäst alan.shalaji Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Jag har FireWall 3.8, så lycka till med att dela filer :P Vart fick du den ifrån? Jag vill också ha :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Japp, jag fixade det nu. (: Nu har jag en slave. =P Rätt så dålig på det hära, men jag tror jag fattar mera snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Kan man få lite ips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 hur uploada man ett virus? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 vet inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Jag har 2 slaves just nu, och drar in jävligt lite euro. Min dator suger typ, och jag vet inte hur jag ska fortsätta framåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Kan man få nåt ip man kan skicak virus till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst alan.shalaji Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Jag har 2 slaves just nu, och drar in jävligt lite euro. Min dator suger typ, och jag vet inte hur jag ska fortsätta framåt. Jag vet spammvirus brukar alltid vara sega. Jag får omkring en euro på 10 min. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 mm, men det är en sak jag inte förstår. När jag klickar på internet så får jag lista med olika Servrar man kan cracka. Men hur får jag tag på andra personers IP så jag kan cracka dom? Och sen en till sak. Var köper jag typ firewall bypasser och sånt? För senast jag kollade på Freeware sektionen så fanns det inget där. Uppdateras den eller? Tacksam för svar ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst alan.shalaji Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 mm, men det är en sak jag inte förstår. När jag klickar på internet så får jag lista med olika Servrar man kan cracka. Men hur får jag tag på andra personers IP så jag kan cracka dom? Och sen en till sak. Var köper jag typ firewall bypasser och sånt? För senast jag kollade på Freeware sektionen så fanns det inget där. Uppdateras den eller? Tacksam för svar ;) Där det står internet så står det även en IP adress. Där ska du skriva in IP:n på den du ska hacka. På freeware finns inte firewall bypasser. Du måste titta i andras IP adresser. Om dem har kan du ladda ner från dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 nån som vet nån bra ip med bypasser på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 mm, men det är en sak jag inte förstår. När jag klickar på internet så får jag lista med olika Servrar man kan cracka. Men hur får jag tag på andra personers IP så jag kan cracka dom? Och sen en till sak. Var köper jag typ firewall bypasser och sånt? För senast jag kollade på Freeware sektionen så fanns det inget där. Uppdateras den eller? Tacksam för svar ;) Jaha, okej. Tack så mckt ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.