Gäst alan.shalaji Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Såja alla frågor är besvarade kan vi börja att dela IP:s nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 (redigerat) NOPE HAR EN FRÅGA HAR 2SLAVES MEN BARA EN GE MIG PENGAR MEN INTE DEN ANDRA VARFÖR? HAR ALLA DE TVÅ NÖDVÄNDIGA VIRUSET MEN VARFÖR FUNAKR BARA EN? och hur får man mer reputation? Redigerat 2 November 2006 av Dream Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Reputation får du genom att hacka andras Ip adresser Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst alan.shalaji Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 NOPE HAR EN FRÅGA HAR 2SLAVES MEN BARA EN GE MIG PENGAR MEN INTE DEN ANDRA VARFÖR? HAR ALLA DE TVÅ NÖDVÄNDIGA VIRUSET MEN VARFÖR FUNAKR BARA EN? och hur får man mer reputation? Det är nog en som du inte har installerat virus på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cornificius Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 (redigerat) Edit. jag hittade knappen nu Redigerat 2 November 2006 av FireSeagul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 F*n nån tog bort alla mina filer! Kan man skicka pengar tillvarandra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Dream, du kanskaffa en extern hårddisk du kan ha backup filer i så om någon tar dina filer så har du backup filer. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 var skaffar man det ? Oh nån som vet en ip man kan ladda ner en virus scanner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Jag vet inte vart du kan hitta virus scanner, men om du fått virus, så kan du ladda ner en FireWall på denna IP: 56.195.92.143 Så har du mindre chans att få virus. Jag vet ej vart du kan hitta Hårddisk. Du kan ju leta på forumen efter svar. ;) Har stött på ett problem. Jag hade 4 arbetande Slaves, som gav mig pengar, men plötsligt så slutade 3 arbeta, och bara en fortsätter arbeta. Hur kommer detta sig? Och när jag försöker skicka pengarna från den återstående slaven som arbetar, till mitt bankkonto, så kommer detta fram: "You do not have the required software installed to collect statics and income from your slave." Nån som kan hjälpa mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Ganska tråkigt spel. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst alan.shalaji Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Jag vet inte vart du kan hitta virus scanner, men om du fått virus, så kan du ladda ner en FireWall på denna IP: 56.195.92.143 Så har du mindre chans att få virus. Jag vet ej vart du kan hitta Hårddisk. Du kan ju leta på forumen efter svar. ;) Har stött på ett problem. Jag hade 4 arbetande Slaves, som gav mig pengar, men plötsligt så slutade 3 arbeta, och bara en fortsätter arbeta. Hur kommer detta sig? Och när jag försöker skicka pengarna från den återstående slaven som arbetar, till mitt bankkonto, så kommer detta fram: "You do not have the required software installed to collect statics and income from your slave." Nån som kan hjälpa mig? Vilken version av password.bruteforce har du. För jag kan inte komma in där. Det står alltid typ: Failed to gain access. Try again? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Jag har 0.6 tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.