Gäst alan.shalaji Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 var skaffar man det ? Oh nån som vet en ip man kan ladda ner en virus scanner? Man har en extern hårddisk från början. Klicka in på software och längst nere så finns det en länk till den. WOHOOO WATERWALL 0.7, PASSWORD.BRUTEFORCE 0.6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kilimanjaro Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 en ip:124.191.123.222 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 nån som vet vad password bruteforce gör? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Den gör så att du kan cracka passwords. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 ok nu kanske min sista fråga nån som vet en ip till att man kan ladda ner en bypasser? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 nej men jag har asbra saker (håller på att cracka en bank account nu :P) Expanded_Waterwall.wwl 1 ShareWarez.vshare 0.3 Marketing.mailer 0.4 Freewall_Hot.fwl 1.5 JediBruteForce.crc 1.1 0 Antivirus Release.av 1.5 HelpMe.ana 0.1 Nice stuffs eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 kan jag får ip till sakerna?(lol) JAg fick utbrott idag NÅN KILLE HACKADE MIN BANK ACCOUNT OCH TÖMDE 20EURO!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 (redigerat) adda min msn (vill inte skriva här) :P Kommer snart med ett crackat bank account med cash på (förhoppningsvis) Redigerat 3 November 2006 av SlayerX Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 (redigerat) *ÄNDRAT* Jag spelar inte längre så jag behöver inte bry mig om någon tar bort mina filer. Redigerat 3 November 2006 av Hulk746 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 4 November 2006 Rapport Dela Skrivet 4 November 2006 Jag slutar spelar nu nån jäkel bara skicka trohan horse 0.9 till mig hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cornificius Skrivet 4 November 2006 Rapport Dela Skrivet 4 November 2006 asså vart skriver man in ip:sen yay! hackade mig in på en grej och hittade waterwall som jaghåller på att ladda ner just nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaitan Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 Detta är alltså ett spel där man låtsas hacka och använder falska IP-adresser... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.