Apex Skrivet 8 Juni 2007 Rapport Skrivet 8 Juni 2007 (redigerat) bahahah nice snake Funkade inte för mig.... Redigerat 8 Juni 2007 av Scrat_arbiter
Crys Skrivet 9 Juni 2007 Rapport Skrivet 9 Juni 2007 Ett "fusk" - saker du behöver: En mage polare En flying mount En plats där ni kan duellera Duellera, hoppa på din mount, låt magen först göra frost nova, sen polymorph, sen någon instant cast, tex ice lance, så att poly går bort. Resultat: Din flying mount är borta, men du kan flyga! Du kan attackera och använda skills och allt i luften också! :) Varning: Du kan bli bannad om du använder detta bland folk, eller PvPar med det. så varje gång man mountar med Flying mount efter man har gjort de där? så simmar man i luften?
Snake Skrivet 9 Juni 2007 Rapport Skrivet 9 Juni 2007 Nej, man flyger om man hoppar, även om man inte är på flying mount. Buggen går bort om man mountar på flying mount dock. Du kan tillochmed attackera medans du simmar runt i luften :P
Apex Skrivet 9 Juni 2007 Rapport Skrivet 9 Juni 2007 Måste försöka igen med det...vill gärna få det att funka :P
Snake Skrivet 9 Juni 2007 Rapport Skrivet 9 Juni 2007 Fungerar sällan på första försöket, men jag lovar att det går, om det inte blev sabbat i patchen.
Mickeh Skrivet 9 Juni 2007 Rapport Skrivet 9 Juni 2007 vet inte om domhar fixat denna buggen men om du Fightas/duelerar någon o blir ferad vid ett träd så kan gubben göra typ en 360 (snurra runt) o rammla ner under marken :P hänt mig 2gånger
Rekommendera inlägg