Gäst VilmerDaKing Skrivet 16 November 2006 Rapport Dela Skrivet 16 November 2006 Jag använder GarageBang. Det får man gratis när man köper OS x till mac. :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Alyricsa Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 fruityloops är en av dem bästa även basshunter använder det http://www.flstudio.com/ Det programet äger!!!De e där jag gör musik!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Opert666 Skrivet 24 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 Kan någon skicka en länk där man kan använda det?!?! :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 1 December 2006 Rapport Dela Skrivet 1 December 2006 Tänkte skaffa FruitLoops...men basshunter använde ju det så ALDRIG I LIVET att jag skaffar det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 1 December 2006 Rapport Dela Skrivet 1 December 2006 Kan någon skicka en länk där man kan använda det?!?! :bah: Vad menar du? Gå in på hemsidan och ladda ner, lol.. Och vet du inte hur man gör det så borde du nog ta hjälp av någon som kan eller skita i detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 1 December 2006 Rapport Dela Skrivet 1 December 2006 Det där fruityfloops (stavning) är ju komplicerat som f*n :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trendywinds Skrivet 2 December 2006 Rapport Dela Skrivet 2 December 2006 jag tycker inte att det var så komplicerat och det går nog ännu bättre om man har en midi-keyborad själv ska ja köpa en i morron Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 FL e inte komplicerat! Inte om man jämför med cubase...det är mycket svårare, så därför så skaffa FL :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Opert666 Skrivet 5 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 December 2006 Kan någon skicka en länk där man kan använda det?!?! :bah: LOL :bah: jag gjorde det typ för en månad sen! Man måste ha cd key lr nåt för att man ska spara .. Men jag har redan laddat ner Inklusive key!! :medieval: :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.