mashemoto Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 Hej efter att jag hade läst detta ämnet ------->Klicka här<-------- så märkte jag några ord om omröstningar. Det var till exempel att man tyckte att man inte hade tillräckligt med alternativ för sina omröstningar. då kom jag på idén att is stället för att man gjör fler omröstningar, så att man bryter mot regler så att tråden/omröstningen ''måste'' låsas, så att någon blir missnöjd och ''hotar'' med att dem ska sticka. går det inte då att fixa några nya omröstningskort med fler alternativ som t.ex om man kunde fixa ett omröstningskort med 20 alternativ som då skulle kanske kosta 800 fm istället för den med tio alternativ som kostar 400fm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 Annars kan man skaffa Fuska V.I.P. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 hmm smart ide :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 29 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 Annars kan man skaffa Fuska V.I.P. jo men killen i tråden sade att hans omröstningar hade blivit låsta för att han hade gjort flera om wow Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 Annars kan man skaffa Fuska V.I.P. Men de var väl orealistiska då.Man måste liksom göra vettiga omröstningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 29 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 han hade gjort om vilken ras/klass man gillar mest menn han skrev att det fanns över 40 sånna kombinationer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 han hade gjort om vilken ras/klass man gillar mest menn han skrev att det fanns över 40 sånna kombinationer Man kan ju använda sig av alternativet "Annan ras" också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 29 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 mjo men om ni hade läst lite på tråden jag skickade i länken så förstår ni Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 (redigerat) mjo men om ni hade läst lite på tråden jag skickade i länken så förstår ni Men för sjutton, jag blir snart riktigt arg på sådana som inte kan fatta att man ska använda alternativet "annan". Vad då läsa tråden? Han ska använda alternativet "Annan", varför tas detta upp igen och igen. Vad är det ni inte fattar? Redigerat 29 Oktober 2006 av Dolphin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rikke Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 jag tycker att Mashemoto har 100% rätt med att det borde finnas sådant, visst det finns "annan ras" men om det är den som vinner vet man ju fortfarande inte vilken ras det ver då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 29 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 jag tycker att Mashemoto har 100% rätt med att det borde finnas sådant, visst det finns "annan ras" men om det är den som vinner vet man ju fortfarande inte vilken ras det ver då. thank god it is someone who is understanding! och om man tar annan då behöver man ju inte gjöra några omröstningar för då måste man ju ändå skriva vilken man gillar mest.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 jag tycker att Mashemoto har 100% rätt med att det borde finnas sådant, visst det finns "annan ras" men om det är den som vinner vet man ju fortfarande inte vilken ras det ver då. Ja och vad är det för fel med det, du ska ju skriva vilken du röstade på ändå och motivera ditt svar. Det fina med omröstningar är dock att man inte behöver göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.