Hoppa till innehåll

Har Fått En Snilleblixt!


mashemoto

Rekommendera inlägg

Hej efter att jag hade läst detta ämnet ------->Klicka här<-------- så märkte jag några ord om omröstningar. Det var till exempel att man tyckte att man inte hade tillräckligt med alternativ för sina omröstningar.

då kom jag på idén att is stället för att man gjör fler omröstningar, så att man bryter mot regler så att tråden/omröstningen ''måste'' låsas, så att någon blir missnöjd och ''hotar'' med att dem ska sticka.

går det inte då att fixa några nya omröstningskort med fler alternativ som t.ex om man kunde fixa ett omröstningskort med 20 alternativ som då skulle kanske kosta 800 fm istället för den med tio alternativ som kostar 400fm.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 29
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

mjo men om ni hade läst lite på tråden jag skickade i länken så förstår ni

 

 

Men för sjutton, jag blir snart riktigt arg på sådana som inte kan fatta att man ska använda alternativet "annan". Vad då läsa tråden? Han ska använda alternativet "Annan", varför tas detta upp igen och igen. Vad är det ni inte fattar?

Redigerat av Dolphin
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag tycker att Mashemoto har 100% rätt med att det borde finnas sådant, visst det finns "annan ras" men om det är den som vinner vet man ju fortfarande inte vilken ras det ver då.

 

thank god it is someone who is understanding!

 

och om man tar annan då behöver man ju inte gjöra några omröstningar för då måste man ju ändå skriva vilken man gillar mest....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag tycker att Mashemoto har 100% rätt med att det borde finnas sådant, visst det finns "annan ras" men om det är den som vinner vet man ju fortfarande inte vilken ras det ver då.

 

Ja och vad är det för fel med det, du ska ju skriva vilken du röstade på ändå och motivera ditt svar. Det fina med omröstningar är dock att man inte behöver göra det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...