Gäst toxic avenger Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 okej jag hadde inget att göra så jag såg lite på finalen av robinsson med den hära robin tror jag att han heter.han hadde färgat håret blått ansiktet blått.sen skulle han skrive på en lapp typ nån som han tyckte skulle vinna.han försökte äta up lappen men han kunde inte.sen sprang han till nån pokal. han tog den och hoppade över ett bord där två program ledare var.innan han tok pokalen sa han nånting lr så hostade han.f*n vad det var roligt hahahahahahahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigbrother Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 nej jag gillar inte robinson :wacko: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 Robbans kupp ägde degbulle. Han avslutade epoken Robinson bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 k3nG4 robban avslutade det kungligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 Han heter Robert om du undrar men han skulle ju vinna robinson :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
roxyIII Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 han borde bli körd till närmaste sjukhus!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Matte Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 Nej han är grymm ju! och rolig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 Hatar Robinsson... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 Han var fjantig.. varför inte springa med huvudet före på kameran istället? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 robban var knäpp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 man kan säkert ladda ner det på dc++ när robban gör det roliga! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 Idiotiskt.. vad skulle den kuppen vara bra för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.