mashemoto Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 går det att använda till exempel ett gamecube frå amerika här i sverige och om inte vad händer då och vad kan man i så falla gjöra så att man kan använda det ?????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 Om det inte funkar så händer det att det inte funkar... Då får du köpa en adapter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 Det borde väl funka. Varför inte..?? Amerikanska och Svenska Gc är väl likadant konstruerade..?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 Nej, det går inte. Amerika har en annan typ av uttag, så du måste köpa en speciell adapter som Guggo sa. Du kan köpa det på TeknikMagasinet, tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 Nej, det går inte. Amerika har en annan typ av uttag, så du måste köpa en speciell adapter som Guggo sa. Du kan köpa det på TeknikMagasinet, tror jag. Aha okej. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tHOORd Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 Har för mig att det har en annan styrka i jacken också, så du bör inte försöka plugga in det utan adapter. Villket bara en idiot skulle göra då det inte kommer passa=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 går det att använda till exempel ett gamecube frå amerika här i sverige och om inte vad händer då och vad kan man i så falla gjöra så att man kan använda det ?????? Det ska väl funka i Amerika också.. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Alltså, i USA kommer det en helt annan ström mängd från uttaget, jag vet själv eftersom jag har bott där ^^ . Men de finns ju saker som kan fiixa det :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 USA har spänningen 110 i eluttagen så det händer inget allvarligt om man pluggar in något utan adapter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Sandkaka, det går inte ens att plugga in något utan adapter. Europa och Amerika har helt olika uttag. Europa har 2 pinnar till uttag men Amerika har 3. Det fungerar bara inte utan adapter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Sandkaka, det går inte ens att plugga in något utan adapter. Europa och Amerika har helt olika uttag. Europa har 2 pinnar till uttag men Amerika har 3. Det fungerar bara inte utan adapter. england och skottland har också tre så de är inte ensamma Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 (redigerat) Sandkaka, det går inte ens att plugga in något utan adapter. Europa och Amerika har helt olika uttag. Europa har 2 pinnar till uttag men Amerika har 3. Det fungerar bara inte utan adapter. Menade transformator, ursäkta mig..Eftersom låg spänning inte kan skada något som kräver högre, alltså. Redigerat 2 November 2006 av Sandkaka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.