Hoppa till innehåll

Ishockey Lag


123spill

Rekommendera inlägg

Hur många ishockeylag har ni spelat i och vilka?

 

Själv har jag redan spelat i 3lag. Började i Solna HC men dem la ner laget för att Tränaren slutade och han bytte lag och tog med sig en massa spelare. Vi hittade aldrig en ny tränare och det va ett par som slutade... Sen började jag i Sundbybergs IK men där flyttade dem laget till Järfälla IF men alla gick inte dit bara ett fåtal... Nu för ca 2månader sen på började jag i Tranebergs IF och där kommer dem nog inte lägga ner laget(hoppas jag).

 

Det var min lilla text nu är det er tur. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Szellerie

Spelade hockey i LN91 då jag var 6 år men min mamma trodde jag skulle vilja slutat när jag var skittrött och inte orkade med en träning... >_> Så då gick jag aldrig mer där. Men nu hatar jag hockey och suger på det... :P Hatar iallfall och spela annars e det kul. =)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Spelar i Färjestad BK (inte a-laget ifall nån tror det) sen jag vart 4 år. Har inte så mycket mer att säga

 

 

respekt! :P

 

 

har aldrig spelar hockey då jag är som bambi på is ^^

Men hade jag kunnat åka skridskor å kunnat skjuta hade jag lätt spelat!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Dem var iaf Sverige bästa 92 lag. Tyvär så kommer dem nog inte vara det längre. För deras nye tränare är en man som jag själv har haft som tränare för ett tag par år sen :P Han har styrt och ställt i laget så det finns knappt några av dem gamla spelarna kvar. Tror bara 6st är kvar från förra året nu... Den tränaren är en katastrof tränare. Han har gjort så att 2 lag inte finns kvar längre :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...