waddis Skrivet 30 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 Hur gör man för att spela online. Jag trycker på Multiplayer. Och sen att den ska fixa en serverlista men det kommer inga lista över servrar. Vad ska man göra ? Tacksam för snabbt svar!!! // Waddis :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 30 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 blockar brandväggen spelet? har du en router? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
waddis Skrivet 30 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 jaa jag har en router.. Men min kompis har ingen och det funkar inte för han heller :( // Waddis :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plasma Skrivet 30 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 För mig funkade inte på bf2 jag tömde datorn då funkade det sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
waddis Skrivet 30 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 Men de e inte battlefield 2.. Kan nån som vet berätta hur man ska göra.. Sen undrar jag om det finns uppdrag man kan göra ?? // Waddis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plasma Skrivet 30 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 Men det är samma motor så det borde funka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
waddis Skrivet 30 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 Vad menar du med att du tömde datorn ? // waddis :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plasma Skrivet 30 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 Min pappa brukar fixa det allt i datorn töms och man måste installera om allt tar tid Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
waddis Skrivet 30 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 Jaja, det är formatera. Men jag undrar nu varför jag inte kan få upp några servrar. Jag trycker på Uppdatera lista men det kommer inga! Någon som har haft samma problem och lyckats fixa det ? // waddis :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plasma Skrivet 30 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 Oj just ja formatera jag säger alltid tömma xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 30 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 Jag har haft samma problem, det enda jag gjorde var att kolla så att mitt virus skydd och brandvägg tillät BF 2124 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
waddis Skrivet 30 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 Jag har haft samma problem, det enda jag gjorde var att kolla så att mitt virus skydd och brandvägg tillät BF 2124 Funkade det sen då eller ? // Waddis :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.