Salzalada Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Måste man ha Router eller Switch? :/ Jag har bara en nätverkskabel som jag har dragit från datorn till Xboxet inger mer sedan. Det fungerar utmärkt att föra över filer men har inte provat detta programmet. Någon som vet om det fungerar med bara en nätverkskabel? :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fuskaren91 Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 ingen som kör me detta o kan säga hur bra de e???? finns det nånga personer o sepla me eller de e inte så gånga som har programmet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jontes94 Skrivet 4 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 November 2006 ingen som kör me detta o kan säga hur bra de e???? Ibland är det över 100 ibland är det bara 50 det beror på! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fuskaren91 Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 ingen som kör me detta o kan säga hur bra de e???? ok, laggar det mycket? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jontes94 Skrivet 5 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 ingen som kör me detta o kan säga hur bra de e???? Det beror på omn du går in på en server med mycket ping eller om du har hög ping. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fuskaren91 Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 ingen som kör me detta o kan säga hur bra de e???? ok Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 6 November 2006 Rapport Dela Skrivet 6 November 2006 Är inte detta olagligt?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fuskaren91 Skrivet 6 November 2006 Rapport Dela Skrivet 6 November 2006 Är inte detta olagligt?? nej jag heter [swepower] om någon vill adda mig på XBConnect. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 7 November 2006 Rapport Dela Skrivet 7 November 2006 oki är det likadant som vanliga live eller Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fuskaren91 Skrivet 10 November 2006 Rapport Dela Skrivet 10 November 2006 oki är det likadant som vanliga live eller ja och nej man kör inte då de sätten som på live utan som när man koppar ihåp mer än en xbox sammtidigt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 10 November 2006 Rapport Dela Skrivet 10 November 2006 Oki tackar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Evilsheep Skrivet 10 November 2006 Rapport Dela Skrivet 10 November 2006 Kunde man få ett xbox gratis? Isåfall vill jag ha de nu :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg