pho Skrivet 30 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 Någon här som bara älskar dra till backen och hoppa me snowracern?? :kung: :D . Själv så klarar jag av 180 och superman på snowracer.. Jag har sett folk som har Cykelstyre på sin snowracer, nån som vet hur man fixar det??? Skulle vara tacksam för svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 30 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 Jag fattar ingenting, va e en snowracer? :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 30 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 Pulkor äger ju för faen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 Putside: du vet en så där typ Skidor, ett säte och ett styre. Ni ska se min pulka, jag har pimpat den asmycket! har gjort en 360 på den en gång!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 har byggt ett ca 1 meter högt hopp :P man flög skit långt för hoppet hade vi byggt vid ett litet *stup* 1-1½ meter fast det är skojigt ju :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 Jag kör snowracer , det är skit kul!! Jag kan även en del trick. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 Snowracer det äger. Eller man kan också säga bob i stället för snowracer :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 Hade en snowracer som gick sönder. Men jag har en pulka det är kul :D Det är skit kul att åka på ett hopp med tefat. specielt när man kommer på hoppet baklänges, men det kan ju göra ont ibland... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 Jag åker bob.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lönis Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 Man ska inte hoppa med sånna saker man ska låta en kompis tolka efter skotern med den och köra så fort man kan tills dom ramlar av för mig har snowracern gått sönder varje gång :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 Aa ok alla har tillgång till att åka skoter inne i nån storstad... :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 Vi har inte fått snö än :( Men vi brukar åka med hela klassen och åka Pulka/Snowracer i en ljup grop som går runt gropen ner till slutet. Vi brukar tävla och jag försöker preja ut alla så dom ramlar ner på insidan av gropen :D Jag har en Blandning av en Snowracer och en Pulka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.