Dream Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 Jag skickade in ett fusk till spelet alien homind...den gör så att allt upplåsbar matrial i spelet blir upplåstar...men sen säger fuska bot att den är för kort! Vad menas det? Den fusket ska ju bara består av var och vad man ska göra för att får fusket att funkar...MEN DEN VAR FÖR KORT! ska man lägga till onödigt fakta som ...spelet äger...lycka till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 Du får skicka in fler fusk helt enkelt. god - odödlig Liknande det ovanför blir sällan godkända. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 Exakt, försöka fylla ut fusket är värdelöst. Ett fusk som nedan skulle t.ex. aldrig bli godkänt. Hej här kommer ett fusk till spelet blablabla. Ni ska bara göra så inte då men också det. Spelet ÄGER!!!!! god - odödlig Det var allt för mig, hej då! =) Med vänlig hälsning: Fuskaren på fuska med oss Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 1 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 Nej den här fusket LÅSER UPP ALLT! Det e ingen guide som gör det här och får det här. DEN GÖR SÅ ATT ALLT ALLT BLIR TILLGÄNGLIGT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Det får plats tips där också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 2 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 vad mena du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Tips?Vet du inte vad tips är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 2 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 jo men nu skriver jag inte om det utan att mitt fusk som fuska.bot tyckte var kort när den faktisk är en fusk som har samma funktion som alla andra guider fasst lättare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Du kan ju skriva vad man kan göra efter fusket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 2 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 det har jag gjort Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Skriv vad du ska skriva och hur du ska skriva det och vad som ska hända. Sedan kan du hoppa ner några rader och tipsa om hur man slår bossen på femte banan etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.