Hoppa till innehåll

Lysande Stav


Gäst Xarph

Rekommendera inlägg

  • Svar 27
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

ok så här är det en gång för alla (jag är highlvl enchanter) beastslaying recpetet finns på AH för nedstående priser och man lär sig:

Minor beast-slaying från recept i enchanting skill 90 (receptet kostar kostar 1-5g)

Lesser beastslaying från recept i enchanting skill 165 (receptet kostar 2-8g)

och dom säljs beroende på vad den som enchantar vill ha för det

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men det är ju as coolt

 

Igentligen så betalar du bara i onödan. Du kan få en bättre bra och blå stav för ungefär 2guld. Annars fixar du weapondamage+5 för ungefär 1guld. Har mycket snyggare effekt. Men jag avråder dig att fixa beastslaying, du kan göra mycket med 4guld på lv14.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Suck... man kan spamma om sin hemsida o.s.v, jag tror du fattar. Men att spamma wow frågor som besvaras på deras hemsida är totalt för personer som inte kan engelska och vet inte vad wow-europe.com är!

 

de flästa 11-12 (ibland 13) åringar frågar sånt här. men nu skäms jag! Nu är det en 26 åring!! du är ju nästan 30 och frågar världens sjukaste frågor... du är nästan uppmuntrande ifall man är arg på nåt för man skrattar hela tiden när man går in på sånna här trådar (iaf din!)

 

Moderatorer : Ge mig en fucking varning så ni får tyst på mitt klagande.. iaf i några dagar xD

Redigerat av NossLoad
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...