Nalle_GTA Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 Du kan ju alltid låta nån annan göra det på din stav, och betala honom 50 s Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xarph Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 :blink: smart men vadgör detför utom att det lyser? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 2+ attack power while fighting beasts tror jag.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xarph Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 och det är eller? det är ju väligt dyrt bara:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hyldran0 Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 ok så här är det en gång för alla (jag är highlvl enchanter) beastslaying recpetet finns på AH för nedstående priser och man lär sig: Minor beast-slaying från recept i enchanting skill 90 (receptet kostar kostar 1-5g) Lesser beastslaying från recept i enchanting skill 165 (receptet kostar 2-8g) och dom säljs beroende på vad den som enchantar vill ha för det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xarph Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 ok tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 men det är ju as coolt Igentligen så betalar du bara i onödan. Du kan få en bättre bra och blå stav för ungefär 2guld. Annars fixar du weapondamage+5 för ungefär 1guld. Har mycket snyggare effekt. Men jag avråder dig att fixa beastslaying, du kan göra mycket med 4guld på lv14. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xarph Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 Som vad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 Köpa armour, köpa bättre stavar. Dessutom så är Weapondmg+5 mycket bättre och billigare. 50silver-1guld. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xarph Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 Köpa armour, köpa bättre stavar. Dessutom så är Weapondmg+5 mycket bättre och billigare. 50silver-1guld. ok tack så mkt :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 Jag är en gnome mage i level 14 och jag kan enchanting. Hur mycket skill points behöver för lägga till beastlaying på min stav och vilka grejor behöver jag? :gitarr: kolla www.thottbot.com :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 (redigerat) Suck... man kan spamma om sin hemsida o.s.v, jag tror du fattar. Men att spamma wow frågor som besvaras på deras hemsida är totalt för personer som inte kan engelska och vet inte vad wow-europe.com är! de flästa 11-12 (ibland 13) åringar frågar sånt här. men nu skäms jag! Nu är det en 26 åring!! du är ju nästan 30 och frågar världens sjukaste frågor... du är nästan uppmuntrande ifall man är arg på nåt för man skrattar hela tiden när man går in på sånna här trådar (iaf din!) Moderatorer : Ge mig en fucking varning så ni får tyst på mitt klagande.. iaf i några dagar xD Redigerat 2 November 2006 av NossLoad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg