Backstab Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Han e inte 26 ja lovar han har bara fyllt i nått :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst vafan Skrivet 15 November 2006 Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 Jag är en gnome mage i level 14 och jag kan enchanting. Hur mycket skill points behöver för lägga till beastlaying på min stav och vilka grejor behöver jag? :gitarr: 100 tror jag och du måste ha ett recepie Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RiverRunner Skrivet 15 November 2006 Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 4g är inte mycket,i allafall för mig,är level 17mage,du kan laga lesser magic wand och sälja dem,brukar få 70-80silver för en och de är billiga(8 silver (8 silver och 68copper tror jag))1 lesser magic essence och en simple wood. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 15 November 2006 Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 ok så här är det en gång för alla (jag är highlvl enchanter) beastslaying recpetet finns på AH för nedstående priser och man lär sig: Minor beast-slaying från recept i enchanting skill 90 (receptet kostar kostar 1-5g) Lesser beastslaying från recept i enchanting skill 165 (receptet kostar 2-8g) och dom säljs beroende på vad den som enchantar vill ha för det jag vill bara tilägga där att det är enchanting skill 75 för Minor beastslaying och 175 för Lesser beastslayer :D tro mig jag vet för jag har sålt 3 st minor beastslaying denna vecka och har lesser beastslaying på banken om ni är intreserande är deamonslaying för enchanting lv 230 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg