Slasktratt Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 (redigerat) Tänk att du ligger på din dödsbädd och har ett sista andetag kvar, precis orken att säga ett sista uttalande. (Och jag vet, när folk ligger där och ska dö brukar dom inte säga någonting som dom gör på film. När jag såg en människa dö blev jag väldigt överraskad, jag trodde halvdödingen skulle öppna ögonen, klia sig i skägget och säga något meningsfullt. Men så var det inte) MEN, nu föreställer vi oss att det är så. :), du ska dö och ska säga ett sista uttalande. Vad väljer du att säga? (Och för att inte göra en pure Soffan/Rowyn så säger jag redan nu att jag läst en liknande tråd på ett annat forum, men jag har inte kopierat tråden alls på något sätt.) - Om någon annan moderatorkollega tycker detta liknar en forumlek så är det fritt fram att låsa efter en diskussion med mig. Posta era heta dödscitat nu! Redigerat 31 Oktober 2006 av Slasktratt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 "There's something you need to know, I'm not your father, that guy overthere is" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 Dra åt h*lvete ! Varför gråter ni, trodde ni jag var odödlig ? f*n också, inte nu igen. Always look on the bright side of life Am I dying, or is this my birthday I should never have switched from Scotch to Martinis. (sagt av Humphrey Bogart) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 "Hoppas himmlen kryllar av oskuldar" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 j*vla idiota Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 "När jag var i din ålder hade vi inte låtsashundbajs, vi hade bara riktigt hundbajs och ingen tyckte att det var ett dugg roligt." Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 "Vi ses i himmelriket" såklart . :huh: :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 "Vi ses väl, antar jag." :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 Titta där är gud. Med getskägg? Åh f*n. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 Vi ses i Nangijala Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 f*n också var det pluspolen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 "Jag gillar paj." :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.