Slasktratt Skrivet 1 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 För h*lvete. Tysta nu. Back to topic, säg några fina dödsord. "Död åt Tengil!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 "Jag är inte mycket av en talare men..." *dö* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 Ok, lyssna nu, jag har något mycket, mycket viktigt att säga er *dö* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 2 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 För att följa upp ert tema: "Jag sköt Palme, bevis finns i vahetere..." *DÖÖÖÖÖÖÖD* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 vahetere... Hahaha Klockrent att säga vahetere i sin sista mening Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Jag har gömt undan en stor skatt i ....*dö* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 För h*lvete. Tysta nu. Back to topic, säg några fina dödsord. "Död åt Tengil!" Varför ska man säga nåt fint för. det bror ju alltid på vilka som är där.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 kan ni inte tända det är ju alldeles kolsvart här inne :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Outsider Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 "Sanningen är att jag inte alls har fått cancer. Jag har blivit skjuten av '*dö*' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 3 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 För h*lvete. Tysta nu. Back to topic, säg några fina dödsord. "Död åt Tengil!" Benämning fint i det där uttalandet var mer ett ironiskt skämt. Fast ironi blir väl en humorkaka först när man blir 16 år i genomsnitt, har jag hört. Så jag kanske inte ens förstod mitt skämt självt, men det var meningen att fint skulle läsas som klatchigt, nice, fyndigt, trixigt. You name it. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tHOORd Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 Själv så hade jag tänkt att fejkdö först, typ ligga stilla o sluta andas. Bara för att höra allas reaktioner, sen ska jag vakna upp o säga luuuuuring, o sen dö på riktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 3 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 (redigerat) Själv så hade jag tänkt att fejkdö först, typ ligga stilla o sluta andas. Bara för att höra allas reaktioner, sen ska jag vakna upp o säga luuuuuring, o sen dö på riktigt. Haha, har du patent på den? Jag menar, vad är meningen med att dö om inte får höra snacket efter. Främst till självmord riktat. Redigerat 3 November 2006 av Slasktratt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.