Troligen skulle det inte finnas så många i närheten, men om de gjorde skulle jag säga ngt i stil med.
"Bra för er nu slipper ni mig"
"Ha de"
Eller ngt annat vettigt.
Troligen skulle det inte finnas så många i närheten, men om de gjorde skulle jag säga ngt i stil med.
"Bra för er nu slipper ni mig"
"Ha de"
Eller ngt annat vettigt.
Heja SAIK kanske xD
så här: !%&44##"#!"5641254%&"4514256€%&425461!&TYF254V€&!!/&&/B#6T"T&"T3gt76Nn3m#&(/! 13"P;3p P)#" *);E" €;*"#OI;EPQ"#Q;WE€O;EE;eoka,EWWE)"Q#)(?0?==(2oi27mnnuin/&b3267b23n&/TN267573 :D
Jag skulle nog säga:
"Ti Amo" (Jag älskar dig på italienska)
Till en person jag är förälskad i.
Men kanske bara:
"Ha De"
Till sonen:
"Visste du att du är adopterad?" *dö*
Till makan:
"Älskling, du ska också dö ju"
Till ingen specifik person:
"Döden kommer till alla, såere vettu."
"Nu så dör jag... när som helst nu... japp.. vilken minut som helst... nu! tja då" *dö*
↗ till inläggetHaha den va bra :DSjälv så hade jag tänkt att fejkdö först, typ ligga stilla o sluta andas. Bara för att höra allas reaktioner, sen ska jag vakna upp o säga luuuuuring, o sen dö på riktigt.
↗ till inläggetOm ni tänker att era närmaste vänner och familj står runt sängen och gråter..jag tror KNAPPAST att ni skulle säga fuck off eller någon likande..
Just Precis !
↗ till inläggetOm ni tänker att era närmaste vänner och familj står runt sängen och gråter..jag tror KNAPPAST att ni skulle säga fuck off eller någon likande..
Men och andra sidan, så är det vanligare att döden kommer iform av en älg på motorvägen, ett stearinljus som ingen har släckt eller en hårtork i badkaret. Ingea vänner, ingen familj och inga sängar. Bara plötslig död.
Jag älskar dig, kanske? Eller Vi ses på ett romantiskt sätt, till min fru alltså ;)
Hej då
Ajöss och tack för fisken
"Jag älskar paj med vaniljsås, ha det på min begravning"
Vänta lite,glömde extra kallingar ;)
"Är det nån som har en cigg?"
varför gråter ni? nu blir ju min själ renad och återföds i en annan kropp.
Kan jag få en kram så jag kan dö lycklig.
Hjälp en tomtenisse!!
Tycker du att det luktar lik här? :wacko:
"Pissa aldrig på elstängsel"
en sista:glöm inte och mata katten medans jag e borta
"Just ja, hälsa mormor att hennes fiskpate smakar... UÄRGH! "*död*
"Meh FFS! Ressa då n00b!"
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in