Nami Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 Finns det ett bättre (gratis) program där man kan göra snygga avatarer, ett program som är bättre än Adobe Photoshop Element 2.0? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 The Gimp...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 31 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 Lite mer info? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 (redigerat) http://www.gimp.org/screenshots/ Där finns lite screenshots så du kan se hur det ser ut och så. Går även att tanka därifrån. Redigerat 31 Oktober 2006 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 (redigerat) Ladda annars ner Photoshop CS2 trialen i 30 dagar.. :) Edit: http://www.filehippo.com/download_photoshop/ Redigerat 1 November 2006 av Elite Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 GIMP är nog inte bättre än photoshop? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 det är bättre än elements men sämre än nya photoshop Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 Photoshop cs 2 är det bästa bildprogramet men det kostar väldigt mycke Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 4 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2007 Tar gimp kb och mb? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 4 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2007 min kompis har cs 3 (vet inte om det är bra men iaf) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 4 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2007 Tar gimp kb och mb? :huh: Vah? Menar du utrymme, eller? Gimp är Ca 18 mb stort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 8 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2007 Gimp har allt man (jag) kan önska mig. Ser ingen anledning med Photoshop. Enda skillnaden i funktion är typ effekter och filter (vilket jag tycker är fusk att använda). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.