Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 Jag har sökt på nätet och hittade denna sida: http://www.getusb.info/?p=143 Verkar lite häftigt. Men frågan är: VAR KÖPER JAG EN SÅDAN?? Någon som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 det står ju buy.com där nere & att den kostar 61.99$ så den går iaf att få tag på online Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 wtf finns det sån till pc? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 tror att det är nån grej med samma funktion som wii kontrollen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 Finns det till pc? Jag visste inte det! :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.