Elias Skrivet 9 November 2006 Rapport Skrivet 9 November 2006 har inte alla en gba emulator? Alla borde skaffa. Och juste kan du pm:a mig sidan?
agiyr Skrivet 10 November 2006 Rapport Skrivet 10 November 2006 Asså,det finns andra trådar om detta,så varför gå ot?
Elias Skrivet 12 November 2006 Rapport Skrivet 12 November 2006 asså vad f*n menar du med "ot" du har sagt så typ as många gånger va menar du???? agiyr :blink:
Gäst kameo Skrivet 20 November 2006 Rapport Skrivet 20 November 2006 asså jag har set det spelet när jag var på semester i en spel affär det spelet finns inte i Sverige. Men i Spanien finns det jag var nära på och köpa det men det är nästan likadant som emerald. Iallafall på bak sidan :cry: :ph34r: MEN DET FINNS FLERA LEGENDARISKA POKEMON JAG HAR SET PÅ TANDERA ATT DET FINNS EN SOM SÄLGER DET SPELET :rolleyes:
agiyr Skrivet 20 November 2006 Rapport Skrivet 20 November 2006 På emerald kan alla legendariska pokemon utom de man får på FR/LG fås! PM:a mig.Celebi går också att fås!!! Men var inte sånahär trådar förbjudna
viko550 Skrivet 20 November 2006 Författare Rapport Skrivet 20 November 2006 asså jag har set det spelet när jag var på semester i en spel affär det spelet finns inte i Sverige. Men i Spanien finns det jag var nära på och köpa det men det är nästan likadant som emerald. Iallafall på bak sidan :cry: :ph34r: MEN DET FINNS FLERA LEGENDARISKA POKEMON JAG HAR SET PÅ TANDERA ATT DET FINNS EN SOM SÄLGER DET SPELET :rolleyes: Nej men det är som FR/LG
Gäst kameo Skrivet 21 November 2006 Rapport Skrivet 21 November 2006 Nej men det är som FR/LG <{POST_SNAPBACK}> nix pix :blink: det är som emerald det var de gubbarna som finns i emerald på bak sidan :gitarr:
Cornificius Skrivet 21 November 2006 Rapport Skrivet 21 November 2006 men lol vi har ju spelet så vi vet väll vad det är som... och det är som Firered/leafgreen. Den du såg var väll något annat... <_<
Rekommendera inlägg