Cyper Skrivet 6 November 2006 Rapport Dela Skrivet 6 November 2006 Bigfoot-Falskt. Cjs mammas spöke-Falskt. UFO- Förmodligen falskt. Inga riktiga bevis på existens finns. Ailien- Falskt. Vrak- Falskt. Leatherface-Finns inga riktiga bevis på existens. Zombie- Falskt. Sådär. Edit: Förövrigt lite gammla nyheter? :mellow: Bara en unge som har spridit den falska uppgiften här på fuska.;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 7 November 2006 Rapport Dela Skrivet 7 November 2006 När såg din kompis leatherface i så fall vart och hur såg han ut. :kung: då ljuger din kompis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst VilmerDaKing Skrivet 15 November 2006 Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 Hmm... Jag tror jag ska spela lite gta nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hagge Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 Muppigaste buggen jag varigt med om var när jag hittade en "NRG500" så fans det ingen motor inget avgassystem och ingen framkåpa. MEN den gick ändå att köra. framlysena lyste och det rykte avgaser bakom den :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twisted Skrivet 25 November 2006 Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 En gång så dog jag i ett flygPlan utan att jag hade krockat störtat eller nåt. Värsta hacket. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 28 November 2006 Rapport Dela Skrivet 28 November 2006 Muppigaste buggen jag varigt med om var när jag hittade en "NRG500" så fans det ingen motor inget avgassystem och ingen framkåpa. MEN den gick ändå att köra. framlysena lyste och det rykte avgaser bakom den :cool: ha lol!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg