Filiandor Skrivet 3 November 2006 Rapport Skrivet 3 November 2006 jaa iförsej, men jag vet inte vad jag skulle vilja höra för låt iallafall Citera
Ytterman Skrivet 4 November 2006 Rapport Skrivet 4 November 2006 Morrissey - You Have Killed Me. Jag kan bara komma på låtar som har något med döden i titeln :( Citera
Outsider Skrivet 4 November 2006 Rapport Skrivet 4 November 2006 No promises kanske?: I just wanna die in your arms, here tonight. <--citat från låten Citera
sicworld Skrivet 5 November 2006 Rapport Skrivet 5 November 2006 Slipknot - Wait And Bleed eller Stone Sour - Through Glass Citera
Kanji Skrivet 6 November 2006 Rapport Skrivet 6 November 2006 No promises kanske?: I just wanna die in your arms, here tonight. <--citat från låten Allvarligt talat. Du är döende och kan lyssna på en låt innan du dör. EN låt. Och du vill lyssna på No Promises? Citera
Gäst Yantra Skrivet 6 November 2006 Rapport Skrivet 6 November 2006 btw hade nog velat höra jesus he knows me av genesis. riktigt skön låt Citera
Gäst Spirtual Skrivet 8 November 2006 Rapport Skrivet 8 November 2006 Iron Maiden - Prowler Metallica - Fade to Black Citera
Chainsawkitten Skrivet 8 November 2006 Rapport Skrivet 8 November 2006 Children of Bodom - In Your Face, för den är min favvolåt..Den är såå bäst!! Citera
lundquist Skrivet 8 November 2006 Rapport Skrivet 8 November 2006 (redigerat) asså jag tänker att jag är i samma ålder som nu, o ska dö, o har chansen o höra en låt då finns de bara ett val. Alphaville - Forever Young allt i låten handlar ju om saker man inte hann göra, " so many songs we forgot to play, so may dreams swingin out in the blue. Let them come true " Redigerat 8 November 2006 av Vizzkazz Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.